MENU
  • Home
  • Actueel
    • Nieuws
  • Inhoud
    • Laatste nummer
    • Archief
    • Rubrieken
    • Artikelen
    • Casuïstiek
    • Instrumentarium
    • Klassiekers
    • Boekbesprekingen
    • Boeksignalering
  • Auteurs
    • Overzicht auteurs
    • Auteursrichtlijnen
    • Artikel indienen
    • Gebruik van artikelen
  • Abonnementen
    • Abonnement aanvragen
    • Proefabonnement
    • Voorwaarden en wijzigingen
  • Over TvNp
    • Redactie
    • Adverteren
    • Links
    • Contact
Inloggen

Constance Vissers

Radboud Universiteit, Behavioural Science Institute, Nijmegen; Koninklijke Kentalis, Utrecht.

Taal, vroege geletterdheid en gedrag bij tweetalige peuters met een vermoeden van een taalontwikkelingsstoornis
Lisa Verbeek, Constance Vissers, Tijs Kleemans, Eliane Segers, Ludo Verhoeven
https://doi.org/10.5553/NP/187113912025020001001
Editie 20 / 1
PDF versie
De multidimensionale problematiek bij kinderen met TOS: Lessen uit Vygotsky en Luria
Thomas Camminga, Daan Hermans, Constance Vissers
Editie 19 / 1
PDF versie
Taal in het kwadraat: Naar een grotere wereld voor kinderen met TOS
Constance Vissers
Editie 18 / 1
PDF versie
De zintuigen voorbij: De relatie tussen taal, executieve functies en Theory of Mind bij mensen met taal- en hoorproblemen
Thomas Camminga, Daan Hermans, Eliane Segers, Constance Vissers
Editie 17 / 3
PDF versie
Trainen in een virtuele wereld: Het verbeteren van het sociaal-emotionele functioneren bij adolescenten met een taalontwikkelingsstoornis
Elke Arts, Bram Orobio de Castro, Ellen Luteijn, Ben Elsendoorn, Constance Vissers
Editie 17 / 2
PDF versie
Zelfregulatie bij Dubbel Diagnose: Een neuropsychologisch perspectief
Judith C.L.M. Beerten-Duijkers, Constance Vissers, Jos I.M. Egger
Editie 16 / 2
PDF versie
Dynamische diagnostiek bij meertalige kinderen met problemen in de spraak-/taalontwikkeling
Karin ter Braak, Ingrid Janssen-Feitsma, Mirjam Blumenthal, Constance Vissers
Editie 13 / 2
PDF versie
Wat is onbewust leren en waar gebruiken we het voor? Een kijkje in onderzoek naar de rol van impliciet leren bij autisme en taalontwikkelingsstoornis
Fenny S. Zwart, Constance Vissers, Roy Kessels, Joseph H.R. Maes
Editie 13 / 1
PDF versie
Theory of Mind-behandeling: Een kwestie van bewust-zijn
Constance Vissers, Marijcke Honée-van Zijll de Jong
Editie 11 / 2
PDF versie
Neuropsychologische context van taalverwerking bij autismespectrumstoornissen
Sophieke Koolen, Constance Vissers, Wim Verbeeck, Jos I.M. Egger, Ludo Verhoeven
Editie 7 / 2
PDF versie
Executieve controle en emotie bij het waarnemen van taal: Een nieuw perspectief op de neuropsychologische analyse van psychiatrische stoornissen
Constance Vissers, Dorothee J. Chwilla, Henk Th. Vissers, Jos I.M. Egger
Editie 7 / 1
PDF versie

Jaargang 20, nr. 1, voorjaar 2025

Neem een ABONNEMENT Laatste nummer Archief

Nieuwsbrief Boom Psychologie & Psychiatrie

Meld u nu aan en ontvang maandelijks de nieuwsbrief van Boom Psychologie & Psychiatrie met aantrekkelijke aanbiedingen en de nieuwe uitgaven.

Aanmelden

Boeken

Alles over psychische stoornissen
American Psychiatric Association
€ € 39,95
Meer informatie
Klinische kinderneuropsychologie
Hanna Swaab, Anke Bouma, Jos Hendriksen, Claudia König
€ 69,95
Meer informatie
Handboek neuropsychotherapie
Peter Smits, Rudolf Ponds, Niels Farenhorst, Marion Klaver, Renée Verbeek (red.)
€ 44,50
Meer informatie

Privacy policy

Algemene voorwaarden

© 2009-2025
Boom uitgevers Amsterdam

Redactieadres

Erasmus MC

Afdeling Neurologie, Nf-331

Postbus 2040

3000 CA Rotterdam

tvnp@uitgeverijboom.nl

Klantenservice

Boom uitgevers Amsterdam B.V.

Postbus 15970

1001 NL Amsterdam

Nederland

088-0301000

klantenservice@boom.nl